Thursday, August 13, 2009

首富的牆紙

首富的牆紙來自 荒木茂著

曾聽過一個關於首富的笑話:
話說當年首富太太誕下長子,太太打電話給首富報喜,還著首富為兒子取名。
時業剛起步的首富正在傾生意,秘書接電話後交代事情,首富想:這麼雞毛蒜皮的事都煩我,
就暴喝一聲:理柒佢
那邊廂太太聽到電話另一端傳來首富聲音,
於是體貼地說:啊,澤鉅,得啦,秘書我聽到啦。

話說過了幾年,首富太太誕生第二胎後,
又打電話叫首富為身子取名字。
當然,接電話的又是秘書。
其時首富事業更是如日方中, 晚晚要宴客應酬,
秘書在旁輕聲問老闆改名的事,首富沒聽清楚,
只忙於招呼生意夥伴:"你jat雞你jat雞。"
(首富的潮州口音至今未改,潮州人說喫是jat音)
那邊廂首富太太聽到了,就跟秘書說:
我聽到了,叫澤楷吧。

*************
今日,首富笑話(不是神話)可以延續....
話說鑽石楷與玉女施搞大肚生仔,
想到醜婦都終須見家翁,於是鑽石楷打電話回家告訴老父:
daddy,我搞左d大鑊野呀...想問下你意見...」
read柒(Richard),你邊次唔係大大鑊架,死仔,講啦...」
係咁...我我...想問下你諗住同個孫改乜名好....」
下,乜話,聽唔清楚呀,係咪又講緊你d電盈牆紙呀...」
由於首富旗下的電訊公司接收經常「窒窒下」,
鑽石楷聽到老父話個孫叫長治...

No comments:

Post a Comment