Monday, June 1, 2009

有趣笑話分享 - 香港版

這是香港新用語
香港新用語,我係做物業管理,其實就是看更。
香港新用語,我係搞本土經濟,其實即係趁墟做小販。
香港新用語,我係做物流,其實係做搬運,亦即係苦力也。
香港新用語,我係做資訊科技,其實係賣電話。
香港新用語,我係搞另類醫療,其實即係同人做按摩。
香港新用語,我係搞視覺藝術,其實即係同人美容,洗頭電髮。
香港新用語,我係搞創意經濟,其實即係街邊賣翻版。
香港新用語,我搞中港貿易,其實係走水貨。

還有一些日常用語,都是新的理解。


我係搞珠三角融合,即係上堔圳滾。
我間舖頭正在內部裝修,其實,已經關門執笠。
我間公司諗住搞上市,其實,老闆想刮最後一筆,然後甩身鬆人。
我繼續進修,即係無野做。
我想創業,即係剛剛失業。
這是香港新用語 ,如不學習,就會落後於形勢。

************************
爆笑夫妻短訊
老婆:
我想念你好耐了,
每天發條訊息比你,
想住你粉紅色的嘴唇,
令我牽腸掛肚,沒有你,
生命像行屍酒肉般沒有意義,
請跟我開心地過每一個時刻.

我對你的愛.....
盡在每行的第4個字.
--------------------------------------
老婆的回覆:
老公你咁忙也發送電郵,
沒有很多女人有這種福氣,
作為女人,有你這樣的丈夫,
為你而死,也值得哦!
但你知唔知,每一分一秒,
我都想見著你,你這麼好,
當初對你的付出,全都賺回來了,
對你至死不渝,今生無悔.

我對你的愛.....
也盡在每行的第4個字.


改英文名要小心
時限篇
JUDY FAN (
D ),
ANDY FAN (
D ),
JACK CHEUNG (
即將 ),
JUDY HEUNG (
D ),
TRENDY LAM (
趁地稔 )
食物篇
ALBERT YIP (
牛柏葉 ),
BARBIE KIU (BARBECUE),
RITA LAI (
維他奶 ),
FRANKIE TONG (
蕃茄湯 ),
JEFFREY TONG (
豬肺湯 )
PINKY LAM (
冰淇淋 ),
MIC KONG (
米缸 )
地點家居篇
MARBLE TO (
馬寶道 ),
SUKY WAN (
筲箕灣 ),
POLLY CHEUNG (
玻璃窗 ),
JUNE CHEUNG(
磚牆 )
事先張揚篇
BILLY CHUN (
比你蠢 ),
BILLY CHOW (
比你醜 ),
KEN LAU (
簡陋 ),
IVY YAN (
矮肥人 ),
KEN CHAN (
驚青 ),
BRIAN TO(
不仁道 )
怨天尤人篇
MIKK TSO (
咪嘈 ),
DAISY HUI (
打死佢 ),
PETER SIU (
俾得少 ),
IDA CHAN (
捱得慘 ),
MOLLY YAU (
冇理由 ),
JOE KO (
糟糕 )

No comments:

Post a Comment